sobota 29. srpna 2020

CHYTÁNÍ ZA SLOVÍČKO (4)



„Podle Kratochvílové jí přišla od „bytné“ 9. ledna 2017 textovka, že musí ihned opustit byt. To proto, že šéfovou vystrašil dotaz na ministra Chvojku, zda Valachová bydlí v jedné domácnosti se ženou. To exministryni prý vystrašilo s ohledem na spekulace o lesbickém vztahu.“

Podle Kratochvílové jí přišla od „bytné“ 9. ledna 2017 textovka, že musí ihned opustit byt. To proto, že šéfovou vystrašil dotaz na ministra Chvojku, zda Valachová bydlí v jedné domácnosti se ženou. To exministryni prý vystrašilo s ohledem na spekulace o lesbickém vztahu.

„Paní Valachová považovala svůj mediální obraz za zásadní, napsala mi přes Viber, že mám okamžitě opustit byt. Nezajímalo ji, kam se odstěhuji, navíc důsledně instruovala svého řidiče, aby mi ještě ten den odvezl věci, nakonec mi je vyložil v mé kanceláři na MŠMT,“ říká Kratochvílová.

„To si takto nepamatuju,“ řekla posléze Valachová.

Více na https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal/383163/valachova-vs-kratochvilova-u-soudu-o-pomeru-s-peltou-i-konspiracnim-byte.html
Ahoj, Káčo,
pokud je mi známo, Tvoje strana (ČSSD) nepovažuje (na rozdíl ode mne a – jak věřím – i většiny společnosti) homosexualitu za úchylku, ale za sice odlišnou, ale jinak zcela přirozenou sexuální orientaci. Předpokládám, že stejný názor zastáváš i Ty. 
Pak je ovšem pro mne záhadou, proč ses tak vylekala a nechala svou tehdejší přítelkyni Simonu Kratochvílovou takříkajíc na hodinu vystěhovat ze společného bytu jen proto, že se začaly objevovat narážky na to, zda váš vzájemný vztah nemá sexuální konotaci. Z logiky věci mi vyplývá, že už pouhé spekulace o Tvé eventuální lesbické orientaci považuješ za pomluvy a urážky, vůči nimž se energicky ohrazuješ. To mně ovšem nejde dohromady s ideologií Tvé strany, podle níž být lesbou je úplně normální (ostatně některé Tvé parlamentní kolegyně si na tomto dokonce vystavěly politickou kariéru).
Vychází mi z toho tudíž následující: Verbálně sice v této záležitosti akceptuješ stanovy ČSSD, ve skutečnosti si ale myslíš to, co já (a – jak věřím – i většina společnosti), že totiž homosexualita je sexuální anormalita. Je-li tomu tak, chci Ti blahopřát, že sis zachovala zdravý selský rozum a nenechala si vymýt mozek stranickými sexuálními direktivami, vyprodukovanými neomarxistickými a genderovými „odborníky“. Jen nechápu, proč své názory tajíš – tedy, asi to tuším: Nechceš skončit jako svého času paní Pavlína Nytrová, kterou za její „homofobní“ výroky z ČSSD vyhodili...

Žádné komentáře:

Okomentovat