pátek 1. prosince 2017

KNIHY, NA KTERÉ SE TĚŠÍM (3)

Knihavesvetleplynovychlamp

Něco mně říká, že to bude literární lahůdka...

Anotace k této knize (jakkoli jsem v tomto směru zdrženlivý) slibuje výborný čtenářský zážitek, druhým plus je jméno autora. Co mne ale navnadilo nejvíc, je atmosféra „starého dobrého“ (tedy z hlediska náruživého čtenáře detektivek) Londýna, kterým tak často procházeli Sherlock Holmes s věrným přítelem doktorem Watsonem, když je nějaký neodkladný případ přiměl opustit útulný pokoj na Baker Street 221b a vydat se do zapadlých zákoutí proslulého města na Temži, zahaleného v husté mlze, kterou jen tu a tam mdle prosvítala světla plynových lamp...
A Ve svitu plynových lamp (tak zní název knihy) se odehrává i příběh, který nám bude vyprávět kanadský spisovatel Steven Price. Jak už jsem zmínil, všechno nasvědčuje tomu, že se máme na co těšit a já věřím, že mě můj literární čich na dobré knihy nezklame ani tentokrát.
Milý čtenáři mého blogu, mohli bychom to také třeba udělat následovně. Až ta knížka vyjde (má to být 1. 2. 2018), požádám nakladatelství Host o recenzní výtisk. Ty tam má na starosti slečna Helenka Hrstková, která na moje prosby reaguje zásadně kladně. Takže – já si ve svitu elektrických žárovek doma v obýváku Ve svitu plynových lamp přečtu, napíšu recenzi, dám ji na Databázi knih, vy ji zhodnotíte a podle toho se pak zařídíte.
Dobrý nápad, ne?

Žádné komentáře:

Okomentovat