neděle 28. ledna 2018

ZABLOKUJEME VÁM FACEBOOK!

Facebookovi-cenzori

Sorosovi svazáci a cenzura v českých médiích

Kdykoli jsem si dnes pustil rádio, vždycky se z něj na mě vyvalila povolební kocovina Drahošových pohrobků, do omrzení papouškujících smuteční řeči o tom, jak to zase dopadlo blbě a jak znovu rozhodli nevzdělaní vesničané. Proč lidé ve své většině volili Zemana, který nás povede do Ruska a nikoli slušného a kultivovaného Drahoše, tak předpisově proevropského a prounijního, jehož kandidaturu navíc podpořili Tomáš Halík, Bohuslav Sobotka, Miroslav Kalousek, Daniel Herman a tolik dalších skvělých lidí? Sluníčkáři si nad tím lámou hlavu ještě teď večer – v České televize si podávají dveře všemožní chytrolíni, analyzující povolební situaci a předkládající národu ty zaručeně objektivní teorie o tom, proč se stalo, co se stalo. Došlo to už tak daleko, že jeden z nich vyslovil názor, podle kterého volili Zemana obyvatelé příměstských sídlišť a že by se „s tím mělo něco dělat“. Naštěstí neřekl co, takže snad nehrozí, že by tito lidé přišli o volební právo...
Politologičtí všeználci nepochopili a podle všeho ani pochopit nemůžou, že ve volbách se hlasovalo především o svobodné a nezávislé společnosti, která je stále více ohrožována nikým nevolenými aktivisty z neziskových a nevládních organizací. Kdybych měl mluvit konkrétně, pak moji svobodu projevu omezují udavači na facebooku – kdykoli jsem např. v předvolebním období uveřejnil článek na podporu Zemana, byl okamžitě smazán s tím, že jde o spam. Když jsem se proti tomu ohradil, přístup na facebook mně na tři dny zablokovali. Totéž se děje i dalším lidem s „nesprávnými“ názory. A takto jednají ti, kdo mají jinak plná ústa slušnosti, tolerance a lidských práv.
Z vítězství Miloše Zemana mám radost mimo jiné i proto, že na facebooku mě od včerejšího odpoledne nemažou a neblokují. Nevím, jak dlouho tento stav potrvá, ale chci věřit, že Zuckerbergovi cenzoři si uvědomí neúčinnost této taktiky a konečně mně dají pokoj...

Žádné komentáře:

Okomentovat