čtvrtek 11. května 2017

OSMÁ NAHRÁVKA!!

NOVINÁŘ: „Pane Babiši, mám pro vás zajímavou informaci...“ 
BABIŠ: „Ta vaše informace mě zajímá...“
NOVINÁŘ: „... takovou obrovskou aféru politických protivníků...“
BABIŠ: „...odposlechy...“ 
NOVINÁŘ: „ano...mám odposlechy Kratochvílové a Pelty...“
BABIŠ: „Do prdele...“
NOVINÁŘ: „...si poslechněte o tom jejich mileneckém poměru...“
BABIŠ: „...postelové scény...“
NOVINÁŘ: „ano...“
BABIŠ: „...moje noviny jsou tu proto, aby zveřejňovaly postelové scény...“
NOVINÁŘ: „...ve vašich novinách by se to mohlo zveřejnit...“
BABIŠ: „...vy si myslíte, že...“
NOVINÁŘ: „ano...“

SPOLEČNÉ PROHLÁŠENÍ ČSSD, ODS, KDU-ČSL a TOP 09 K DALŠÍ NAHRÁVCE, ODHALUJÍCÍ ŠOKUJÍCÍ METODY DEHONESTACE POLITICKÝCH OPONENTŮ ZE STRANY ANDREJE BABIŠE (Praha, 19. 5. 2017):

Další, v pořadí již osmá nahrávka mimo jakoukoliv pochybnost dokazuje, že Andrej Babiš klesl až na samé dno politické kultury. Za účelem udržení si svého ministerského křesla neváhá sáhnout i k takovým odsouzeníhodným praktikám, jako je vytahování intimních informací a postelových drbů, čímž bezprecedentním způsobem ohrožuje naši demokracii. Koho bude odposlouchávat příště? Kdo se jako další dostane do hledáčku prodejných babišovských novinářů, slídících v našich ložnicích a donášejících svému chlebodárci? Vyjděme do ulic a řekněme jasné NE! oligarchovi, který porušuje všechna pravidla čestného politického boje!

(PS: Autorovi blogu se podařilo získat původní text inkriminované osmé nahrávky. Ponechává na čtenářích, aby si sami udělali obrázek o tom, kdo a jak lže a manipuluje...)

NOVINÁŘ: „Pane Babiši, mám pro vás zajímavou informaci. Jedná se o tu aféru na ministerstvu školství, mám odposlechy Kratochvílové a Pelty a ukazuje se, že...“
BABIŠ: „Ta vaše informace mě zajímá asi jako loňský sníh. Běžte s tím do prdele!“
NOVINÁŘ: „Ale jde o zajímavé a politicky výbušné techtle mechtle a před volbami se to dá využít jako...“
BABIŠ: „Vy jste nerozuměl? O žádné odposlechy nemám zájem a odmítám se s vámi dále bavit! Vypadněte z mé kanceláře a přestaňte mě obtěžovat svými kecy!“
NOVINÁŘ: „Ano, takže to bylo tak, že oni se scházeli v pronajatém bytě a domlouvali si tam, jak se budou rozdělovat dotace a...“
BABIŠ: „Jestli okamžitě nevypadnete, dám vám do držky!“
NOVINÁŘ: „Jistě, ale před tím si poslechněte o tom jejich mileneckém poměru, to opravdu stojí za to, protože...“
BABIŠ: „Vám to nestačí říct jednou?!“
NOVINÁŘ: „Stačí, ale takovou obrovskou aféru politických protivníků byste přece ve vašich novinách mohl zveřejnit a...“
BABIŠ: „Vy si myslíte, že moje noviny jsou tu proto, aby zveřejňovaly postelové scény a drby?!“
NOVINÁŘ: „To ne, ale...“
BABIŠ: „Vážený pane, já si především myslím, že jste si spletl dveře. Tady jste na ministerstvu financí, takže pokud jste zjistil nějaký trestný čin, oznamte to na policii.“
NOVINÁŘ: „Ta Kratochvílová s tím...“
BABIŠ: „Já jsem vás varoval...“
NOVINÁŘ: „Aúú, pomóóc, co to děláte, přestaňte mě tlouct, já vám přece nic neudělal, jen jsem chtěl...“

Žádné komentáře:

Okomentovat