pondělí 18. března 2019

MOZKOVÁ MRTVICE SLOVENSKÉHO NÁRODA...













Slováci zvolili změnu – bohužel k horšímu!

Před pár dny jsem napsal článek s názvem Novým slovenským prezidentem bude Štefan Harabin. Byl jsem přesvědčen, že naši východní sousedé tu primitivní habaďůru, kterou na ně nachystali Sorošovi agenti, přece musejí prokouknout! Vždyť ani my Češi jsme se nenechali nachytat a volili jsme (byť mnozí z nás se skřípěním zubů) Zemana a nikoli marketingového plyšáka jménem Jiří Drahoš. Připadalo mi zcela vyloučené, aby si zbožný slovenský národ do svého čela zvolil billboardovou figurínu, pod jejíž načančanou tvářičkou se skrývá protikřesťanská ideologie nejhrubšího ražení. Mýlil jsem se...
Slováci si zkrátka zvolili změnu, aniž ovšem tuší, že to bude změna k horšímu. Ukazuje se, že v této zemi je volební výsledek přímo úměrný počtu billboardů v ulicích. Je to až k pláči, ale zdá se mi, že kdyby kandidovali Pat s Matem a měli dostatek peněz na kampaň, postoupili by do druhého kola oni...
Přihlížet tomu, jak naši bývalí spoluobčané kráčí do propasti, navíc radostným krokem a s písní na rtech, je hrozné. Až ze svého opojení šarmantní dámou z plakátů vystřízliví, bude už pozdě. Tu kocovinu jim opravdu nepřeji!
 

Žádné komentáře:

Okomentovat