středa 15. května 2019

NEPLAŤTE ZA TELEVIZI!












Buďte jako já – neposílejte peníze svému nepříteli

Tak jsem to udělal... A nejen že nemám žádný absťák, ale jsem úplně v pohodě! Cítím se volný a svobodný, jako bych ze sebe shodil těžký balvan.
Samozřejmě slyším vaše námitky – copak lze bez ní žít, jak teď trávíte rodinné večery, nemáte strach, že k vám přijdou a napaří vám pokutu?
Přiznávám, že tyto otázky jsem si dlouho kladl i já – věděl jsem totiž, že pokud se k tomu odhodlám, nebude už cesty zpět! Pak jsem se ale jednoho dne rozhodl a seznámil se svým plánem rodinné příslušníky. Jednomyslně mne podpořili – a tak jsem ji vzal a vyhodil, chci říct ekologicky odnesl do sběrného místa u nás na dědině. Někteří lidé se mě sice ptali (když viděli, jak s ní kráčím na její poslední cestě) po důvodech mého zdánlivě iracionálního jednání (vždyť vůbec nevypadá staře a opotřebovaně, minimálně pár let by mi ještě určitě sloužila...) a já jim odpovídal větou, kterou jsem nedávno kdesi zaslechl a jež mě nakonec přesvědčila, že to musím (pokud si sám před sebou nechci připadat jako úplný vůl) udělat: „Přece nebudu platit svého nepřítele!“
Budou to už tři neděle a jak jsem řekl, vůbec se mi po ní nestýská. Je mi jedno, jakého blba si Moravec pozve do studia, nemusím se dívat na Kalouska, Němcovou, Fialu (Petra!), Maláčovou, Feriho, Šláfenberga..., jsem ušetřen „vyváženého“ zpravodajství, netrápí mě už výčitky svědomí, že platím eurohujerské darmožrouty. Je to skvělý pocit!
Proč to ale píšu? Už mezi vás, vážení plátci koncesionářských poplatků, sice nepatřím, ovšem právě proto vám mohu nestranně a takříkajíc z vlastní zkušenosti poradit: Vyhoďte ten krám z obýváku a věřte mi, že nebudete litovat.
Netvrdím, že je to úplně jednoduché, vrchnost z Kavčích hor se nám ten rozhodující krok snaží co nejvíce znepříjemnit, na poště se mě paní za přepážkou pořád dokola ptala, proč to dělám, jaký k tomu mám důvod – a těch lejster, co jsem musel vyplnit! Pak ale z úst té nepříjemné ženštiny konečně zaznělo: „Tak od příštího měsíce už to na složence mít nebudete.“
Pane Petře Dvořáku, generální direktore přes propagandu, já už v tom s vámi nejedu!

Žádné komentáře:

Okomentovat